Saturday, December 13, 2008

Hari ini.

Hari ini aku tak lepaskn peluang didepan mata dan terus
berusaha utk berjaya, ingin jadikn mimpi itu satu kenyataan.
Berangan smbil berusaha wlaupun kejayaan belum pasti
tp tak mngalah sebelum mncuba. Penat sunguh hari ini, ingin
skali aku melelapkn mata tapi hajat tak trmakbul.
Tempat beradu ditinggalkn sepi sendiri hari demi hari.
Kesilapan lepas aku jadikn pngajaran,
untuk berjaya dimasa akan datang.
Penat sungguh otak aku berfikir hari ini, berfikir
byk sgt smpai berdenyut kepala.

Org selalu bangga apabila dipuji,terasa hina bila dikeji.
itulah sikap manusia hari ini. Aku mungkin manusia biasa
hari ini tapi esok hari aku akan lakukan sesuatu yg luar
biasa. Hari ini aku jadikn kritikan baik atau buruk tu
sbg kritikan membina. Hari ini aku lakukan apa yg aku
nak buat, tak pedulikn apa org nk kata. Hari ini aku berangan
diserta dgn tindakan. Harapan nk tolong keluarga & sahabat sekalian dari pelbagai sudut hari ini.
Hari ini aku bergantung pd diri sendiri & berpijak
dibumi yg nyata bkn lg ilusi.
Harap2 apa aku lakukan hari ini
akan mnbuahkn hasil di masa akan dtg.


Letih, mngantuk, pening kepala & sakit2 badan sunguh
hari ini kerna ke sana ke sini tapi hilang selepas
disuntik semangat yg tinggi.
Cukup lah utk hari ini conteng mnyonteng blog.

Hidup hanya skali,mati pn skali.
lakukan apa yg kita minat bkn apa yg org nak.
Selamat malam dunia!

No comments: