Sunday, November 23, 2008

be lonely for a while..

Hari ini aku mati akal, x tau nk watpe kt umah. Bangun dari tido je, x tau nk watpe. Niat hati nk kuar gi meronda tp transport lak xde, pastu hujan plak. Buhsan sungguh duk umah sorang2, mama, abah & adik gi kelantan coz mama kena jumpa Doktor kt Husm. Along & abang pie gi keje, aku duk umah x tau nk watpe.
Kalo aku blk dr kl awal, leh gak ikut mama & abah gi kelantan tp aku lmbt blk, jadi diaorg gerak dlu. Bila dh x tau nk watpe, aku kemas bilik wlaupun x bersepah, aku basuh baju2 yg ada smpai x tau nk basuh ape lagi daa, aku basuh pinggan kt dapur, sapu & mop lantai wlaupun xde habuk sebab aku x tau nk watpe dah.

Selepas sume keje settle ak layan astro sorang2, duk tgk citer game plan & great expectations smpai petang. Smbil2 duk layan2 citer, minum air milo ais & makan coeslaw. Bile cite abis, aku duk layan jiwa dalam bilik smbil dgr lagu. Adeh, buhsan giler kalo xde org kt umah. Pastu mula la duk pikir nk ada awek, kan best kalo ada awek. Hilang skit sepi dan sunyi..wakakaka sesape single meh jd awek aku.hahaha desperate cam haram. wakakaka
Ntah smpai bila la aku idup bujang ni, aduyai.

2 comments:

Anonymous said...

hehe like always eh..
& mcm yg akak selalu cakap juga,
tak lama lagi adalah tu awek..
hehehe..

Nik said...

hehe. tu la pasal kak.
ntah bile nk ada pn nik x tau.
lgpn nik bkn pndai sgt pn
mende2 ni sume..hehe