Sunday, November 2, 2008

Duit,pitih,pulus,wang & money

Aku suka satu jenis kertas yg dipanggil duit, ak bkn gila harta dunia tp amat memerlukn nya skarang. Bg ak,idup biar susah ada duit daripada susah xde duit. Kata org,duit bkn segala-galanya, tp segala2 nya memerlukan duit. Kalo aku ada duit yg byk,blh gak tlg family & kwn2 time diaorg ssh. Tp satu part je aku x suka pasal duit ni,leh wat manusia brgaduh, wut da f**k. opssss.
aku cr duit skrang ada lah utk kesenangan anak bini ak esok2,tu pn kalo ada org nk kawin ngan aku la.haha
Kalo aku ada duit yg byk, akan ku travel pusing dunia. Ni bkn angan2 mat jenin atau mat sentul ke.hehe insyaAllah pe yg aku inginkn ni akan tercapai.

Waste your money and you're only out of money, but waste your time and you've lost a part of your life

2 comments:

amy said...

amy pun suke money
nik, nak seribu
nak shopping
haha

Nik said...

blh2,nnti nik mskkn dlm akaun amy.
cukup ke seribu rupiah nk supink?
haha