Sunday, November 23, 2008

Semalam..

Semalam aku duk sorang2 gak kt umah, mama & abah x blk2 lagi. Along & abg pie x blk2 lg dari keje. Perut aku dah kosong, jadi aku pn msg along suh beli chicken grill, setelah mnunggu agak lama. Along dan abg pie blk, aku pn x ckp byk, amik chicken grill terus melantak. Time melantak, abang aku datang mnyibuk nk makan chicken grill aku. Ak pn kongsi2 la, pas mkn perut kami masih lapar lagi.

Al maklum la, mende dah skit pastu kongsi 2 lak. Bila situasi ni terjadi, Abang aku mngeluarkn idea yg bernas, ajak aku, along & dan adik laki aku gi makan KFC. Dgn sepantas kilat kitaorg bersiap, jam masa tu mnunjukkn kul 2.30 pagi. Mmg buang tebiat tol kitaorg adik beradik ni, bila dh mngidam mesti nk gak x kira kul bape pn. Smpai je, aku pn main order je sbb abang aku nk belanja lagi, lagi pun dia gak suh order.Camni la kami kalo xde mama & abah kt umah, makan kt luar je la.





-Abang Pie-

Bila xde org, ikut suke suki kami nk duk camne.



2 comments:

Anonymous said...

gambar adik lelaki tak masuk ke?

Nik said...

gmba adik laki nnti nik mskkn.
nk ltk gak gmba family dlm ni.
tp later k.hehe